Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES
ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES. CLAUS PER A UNA REVISIÓ COMPLETA: DES DE L'ANÀLISI QUALITATIVA A L'ANÀLISI DE BALANçOS
(edición digital)
2016
260
978-84-15735-60-1
PDF
Català
9,99
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

A través de l?anàlisi integral d?una empresa s?aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l?estratègia, l?operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica). D?aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com: QUI?: l?empresari, l?equip directiu i les persones que formen part de l?empresa. QUÈ fa l?empresa?: aspectes estratègics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d?entrada, etc.) COM ho fa l?empresa?: aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.) Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvència a curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinançament, etc. També s?exposen altres temes relacionats amb l?anàlisi d?empreses com: Formulació d?estats comptables previsionals Detecció de maquillatges Anàlisi de grups d?empreses Anàlisi des de la perspectiva d?entitats de crèdit i agències de rating Anàlisi d?empreses cotitzades en borsa Anàlisi internacional d?empreses Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Per a clarificar els temes al màxim s?acompanyen més de vint casos pràctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés, Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia, BonPreu, Eurodisney, SolMelià...).


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

ANÁLISIS INTEGRAL DE EMPRESAS.
año de edición: 2016
formato: Epublication content package
+ info
APRENDRE A ENSENYAR
año de edición: 2016
formato: PDF
+ info

comentarios de los usuarios/usuarias