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restauración

ficha técnica

BRANDS THAT DREAM
BRANDS THAT DREAM. ONLY COMPANIES THAT DREAM STAND OUT
(edición digital)
2014
180
978-84-942397-7-9
Epublication content package
English
9,00
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sinopsis

IKEA, El Bulli, Apple, Bausch & Lomb, Coca-Cola... These are just a few of the brands that have ?got it.? Every company that really stands out has this ?certain something? in common. That being said, talking about something that does not have a name is tantamount to allowing that it may not exist. For this reason, the authors have named it; they call it a dream. Today, a company can only truly stand out if it has a dream ? a shared dream with the capacity to touch us all. The potential of a dream has no limits, and any brand ? as small as it may be ? can stand out by chasing its dream. A dream can be found behind any activity, as mundane as it may seem. Through success stories that provide excellent opportunities for learning, the authors help us to uncover and communicate our dream and to share it with everyone who, in one way or another, comes into contact with our company.

Biografía del autor

Nacido en Barcelona en 1948, es Doctor en Comunicación por la Universidad de Navarra y licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universidad de Barcelona.

Trabajó en oriente próximo en la OMS y en el Concilio Mundial de las Iglesias. Fue ermitaño y aspirante a monje. Presidente de BBDO España y miembro del consejo de BBDO Worldwide. En el ámbito formativo fue creador de la BBDO University y desde 1991 ejerce de profesor del IESE y de la Universidad de Navarra. Asimismo, es consultor de estrategia corporativa y marca en Cognoscere, junto a Elisenda Serra, y propietario de la bodega Oliver Conti.


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otros libros del autor

MARQUES QUE SOMIEN
año de edición: 2013
formato: Epublication content package
páginas: 128
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MARCAS QUE SUEÑAN
año de edición: 2013
formato: Epublication content package
páginas: 127
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