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restauración

ficha técnica

BRANDS THAT DREAM
BRANDS THAT DREAM. ONLY COMPANIES THAT DREAM STAND OUT
(edición digital)
2014
180
978-84-942397-7-9
Epublication content package
English
9,00
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sinopsis

IKEA, El Bulli, Apple, Bausch & Lomb, Coca-Cola... These are just a few of the brands that have ?got it.? Every company that really stands out has this ?certain something? in common. That being said, talking about something that does not have a name is tantamount to allowing that it may not exist. For this reason, the authors have named it; they call it a dream. Today, a company can only truly stand out if it has a dream ? a shared dream with the capacity to touch us all. The potential of a dream has no limits, and any brand ? as small as it may be ? can stand out by chasing its dream. A dream can be found behind any activity, as mundane as it may seem. Through success stories that provide excellent opportunities for learning, the authors help us to uncover and communicate our dream and to share it with everyone who, in one way or another, comes into contact with our company.

Biografía del autor

Ha ocupado los puestos de Director General, Consejero Delegado y, finalmente, Presidente de BBDO en España (empresa que abandonó en 2007) y su nombre está indisociablemente unido a la historia contemporánea de la publicidad. Ha estado involucrado en campañas memorables como la de los Juegos Olímpicos de Barcelona, 1992 ("Amigos para siempre"); Danone ("Natillas Danone, no pares"); Tenn (el mayordomo), Renault (con Fernando Alonso) y muchas más. Su andadura docente comenzó con la puesta en marcha de la BBDO University Worldwide y sigue, en la actualidad, como profesor de Estrategia Comercial en el IESE y en la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universidad de Navarra.Casado y con tres hijos, dedica también su tiempo a su bodega de vinos y a diversas instituciones de estudio y promoción de la comunidad comercial.


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otros libros del autor

MARCAS QUE SUEÑAN
año de edición: 2013
formato: Epublication content package
páginas: 127
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MARQUES QUE SOMIEN
año de edición: 2013
formato: Epublication content package
páginas: 128
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