"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

CULTURA DIGITAL
COM SOBREVIURE A LES XARXES SOCIALS
COM SOBREVIURE A LES XARXES SOCIALS. SECRETS DEL #SOCIALMIERDER
(edición digital)
2016
978-84-16154-77-7
Epublication content package
Català
9,99
(IVA inc)*
  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Encuéntralo también:

En formato papel17,90 €

Permisos sobre el eBook

Imprimible: Prohibido.
Copiar/pegar: Prohibido.
Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

Consells, recomanacions, casos d?èxit, exemples curiosos, confessions i freaksecrets d?una #socialmierder que viu 12 hores al dia a les xarxes. Les xarxes socials ens han canviat la vida. A un ritme accelerat, hem modificat els nostres hàbits, la nostra feina, la manera de relacionar-nos? Pràcticament no ens n?hem adonat, però vivim hiperconnectats des que ens despertem fins que anem a dormir. Malgrat que alguns es resisteixin al canvi, les xarxes s?han instal·lat a tots els àmbits de la nostra vida. De la mà de la @Letibop, la social media més popular de Catalunya, coneixerem tots els trucs, els secrets i les anècdotes més sucoses de les xarxes socials. Qui són els Influencers? I els Haters? Què fa realment un Community Manager? Existeix la mort per selfie? Puc millorar la feina gràcies a les xarxes? I viatjar més econòmicament? I... quines són les millors apps per lligar?! Per moure?ns com peixos digitals per la pantalles, les confessions i els secrets de la #socialmierder @Letibop ens aclariran tots els dubtes!


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias