Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

COMUNICACIÓ I OPINIÓ PÚBLICA
COMUNICACIÓ I OPINIÓ PÚBLICA. POLÍTICA, PERIODISME I CIUTADANS
(edición digital)
2015
252
978-84-9064-547-5
PDF
Català
25,00
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Encuéntralo también:

En formato papel25,00 €

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

L'àmbit acadèmic de la comunicació i l'opinió pública és l'eix central d'aquest llibre, que també tracta d'una branca de coneixement propera i estretament relacionada amb aquesta com és la comunicació política. L'obra aproxima ambdós disciplines des de la perspectiva de les ciències de la comunicació. El text està organitzat en tres capítols: el primer dedicat a les definicions, els grans autors i les principals teories de l'opinió pública; un segon que aborda la denominada teoria de l'opinió pública empírica, on s'explica el naixement, el desenvolupament i els efectes dels sondejos d'opinió; i un tercer que defineix la comunicació política, on es detalla l'evolució, i es relacionen els actors i els procediments. Cal destacar que el lector localitzarà al llarg del text diferents activitats que permeten apropar-se d'una manera simple a la teoria de l'opinió pública i de la comunicació política i la influència que hi exerceixen els mitjans de comunicació.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

COMUNICACIÓ I OPINIÓ PÚBLICA
año de edición: 2016
formato: Epublication content package
páginas: 252
+ info

comentarios de los usuarios/usuarias