Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

PEDAGOGIA
CREURE EN L'EDUCACIÓ
CREURE EN L'EDUCACIÓ. L'ASSIGNATURA PENDENT
(edición digital)
2010
176
978-84-297-6385-0
LLIBRES A L'ABAST
Epublication content package
Català
7,99
(IVA inc)*
  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Encuéntralo también:

En formato papel18,75 €

Permisos sobre el eBook

Imprimible: Prohibido.
Copiar/pegar: Prohibido.
Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

La idea que recorre aquest assaig la resumeix el títol: el principal problema amb què es troba l'educació en els nostres dies és la falta de fe. L'educació ha perdut el nord i ha oblidat el seu objectiu fonamental: la formació de la personalitat. Una formació que correspon a la família, però també a l'escola i a la vida pública en totes les seves manifestacions. Cal tornar a creure en valors com el respecte, la convivència, l'esforç, o la utilització raonable de la llibertat. I, sobretot, cal canviar de perspectiva, eliminar uns quants prejudicis i creure's que aquests valors i aquestes actituds es poden ensenyar. No val inhibir-se de la responsabilitat educativa.

Biografía del autor

Victòria Camps és catedràtica de Filosofia Moral i Política a la Universitat Autònoma de Barcelona i ha estat vicepresidenta del Consell de l'Audiovisual de Catalunya. És autora de Virtudes públicas, El malestar en la vida pública, Historia de la ética i Los valores de la educación,entre d'altres.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

BREVE HISTORIA DE LA ÉTICA
año de edición: 2017
formato: Epublication content package
páginas: 432
+ info
EL GOBIERNO DE LAS EMOCIONES
año de edición: 2012
formato: Epublication content package
páginas: 336
+ info

comentarios de los usuarios/usuarias