Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

INNOVAR PER COMPETIR
INNOVAR PER COMPETIR. REPTES, EINES I ESTRATÈGIES EMPRESARIALS
(edición digital)
2017
246
978-84-9116-506-4
Epublication content package
Català
8,99
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

Per què innovar? Què és la innovació oberta? Com es connecten la creativitat i la innovació per ser competitius? Per què la tecnologia ens permet diferenciar-nos? La gestió de la innovació ha esdevingut un tema central de la gestió empresarial en els darrers anys. No és un tòpic: si no innovem, difícilment ens en sortirem. Aquest manual proposa al lector un recorregut per la gestió de la innovació en sis capítols. Es tracta d?un text pensat per aportar una visió sintètica de temes com ara les tipologies d?innovacions, el procés innovador i la seva gestió, la connexió entre estratègia i innovació, el paper de les polítiques de suport o les noves tendències en el camp de la innovació empresarial. El procés innovador requereix una certa sistematització en l?organització i gestió, i el lector trobarà en el text les bases per fer-la possible.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias