Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
(edición digital)
2014
210
978-84-9029-258-7
PDF
Català
21,50
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

El concepte de màrqueting estableix com a filosofia que les organitzacions que donen prioritat a la satisfacció del consumidor acostumen a tenir èxit en els objectius empresarials. En aquesta obra els autors intenten establir els principis fonamentals al voltant dels quals s'estructura aquesta presència del màrqueting que, si bé és reconeguda majoritàriament, encara presenta moltes diferències pel que fa a l'aprofitament de les seves possibilitats.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias