Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

LA COMUNICACIÓ CORPORATIVA
LA COMUNICACIÓ CORPORATIVA
(edición digital)
2014
138
978-84-9029-652-3
PDF
Català
9,90
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Encuéntralo también:

En formato papel9,90 €

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant de les organitzacions i empreses que han integrat la comunicació com una de les seves principals receptes per a l'èxit. Són elements, entre molts d'altres, de l'anomenada comunicació corporativa. Aquest llibre permet conèixer-ne l'evolució i la importància i comprendre com funciona, com es dissenya i com s'executa amb l'objectiu d'incrementar la competitivitat i les opcions de reeixir.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

LA COMUNICACIÓN CORPORATIVA
año de edición: 2016
formato: Epublication content package
páginas: 138
+ info
COMUNICACIÓ I ESTRATÈGIA
año de edición: 2014
formato: PDF
páginas: 212
+ info

comentarios de los usuarios/usuarias