Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

LA RECERCA EN COMUNICACIÓ
LA RECERCA EN COMUNICACIÓ
(edición digital)
2014
206
978-84-9029-352-2
PDF
Català
21,01
(IVA inc)*
  • comprar ahora

    tu libro al instante

  • Ver dispositivos compatibles
  • ¿Es la primera vez que compras un eBook? Clica aquí

Encuéntralo también:

En formato papel20,30 €

Permisos sobre el eBook

Compartir: 6 dispositivos permitidos.

DRM o protección anticopia (para saber qué es clique aquí)

Si

sinopsis

El llibre que teniu a les mans explica els passos que s'han de seguir en iniciar un treball de recerca, entenent la metodologia científica com un procés global. Al mateix temps es donen una sèrie de claus i orientacions pràctiques per a la realització d'un bon treball de recerca en el camp de la comunicació. Per tot plegat, en el llibre també es contemplen les principals tradicions i escoles de coneixement en l'àmbit de la l'estudi de la comunicació mediàtica. S'han tractat alguns dels camps d'estudi més fructífers, com són, per exemple, la comunicació política, l'opinió pública o els estudis de recepció. Finalment, els autors assenyalen les fites més importants en la història de la recerca comunicativa, fent esment a alguns estudis exemplars.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

LA CULTURA
año de edición: 2016
formato: Epublication content package
páginas: 96
+ info
LA CULTURA
año de edición: 2016
formato: PDF
páginas: 96
+ info

comentarios de los usuarios/usuarias