"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

DISEÑO GRAFICO
BEYOND BELIEF: RACIST, SEXIST, RUDE, CRUDE AND DISHONEST
BEYOND BELIEF: RACIST, SEXIST, RUDE, CRUDE AND DISHONEST
2015
304
CARTONÉ
978-1-86154-372-1
ENGLISH
añadir a favoritos

sinopsis

Beyond Belief: Racist, Sexist, Rude, Crude and Dishonest is Charles Saatchi's selection of ads created before the industry had a conscience. It demonstrates a radical change in attitudes to women, race, tobacco, size, drugs and more. Saatchi guides readers through seven sections in his inimitable style. He writes, 'In the middle of the last century, marketing men had few qualms about creating brutally offensive advertisements. This doesn't diminish the bewildering bad manners of so much of the advertising, shocking to the point of callousness.'


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

comentarios de los usuarios/usuarias