"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

PEDAGOGIA
ELOGI DE L'EDUCACIO LENTA
ELOGI DE L'EDUCACIO LENTA
2009
168
RÚSTICA
978-84-7827-715-5
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

La naturalesa de l’educació · El temps en l’època de la modernitat líquida · Els moviments de la lentitud · L’educació i l’escola · Elogi de l’educació lenta · Quinze principis per a l’educació lenta: 1. L’educació és una activitat lenta. 2. Les activitats educatives han de definir el temps necessari per ser realitzades, i no a l’inrevés. 3. En educació, menys és més. 4. L’educació és un procés qualitatiu. 5. El temps educatiu és global i està interrelacionat. 6. La construcció d’un procés educatiu ha de ser sostenible. 7. Cada infant –i cada persona- necessita un temps específic per aprendre. 8. Cada aprenentatge ha de realitzar-se en el moment oportú. 9. Per aconseguir aprofitar més bé el temps, cal prioritzar les finalitats de l’educació i definir-les. 10. L’educació necessita temps sense temps. 11. Cal retornar temps a la infància. 12. Hem de repensar el temps de les relacions entre persones adultes i infants. 13. El temps dels educadors s’ha de redefinir. 14. L’escola ha d’educar el temps. 15. L’educació lenta forma part de la renovació pedagògica · Decàleg per a una educació lenta. · Cinquanta propostes per desaccelerar el temps · Epíleg · Bibliografia de referència.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias