"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

MUSEOLOGIA / GESTION CULTURAL
MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL
MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL
2010
176
RÚSTICA
978-84-937162-3-3
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias