Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

restauración

ficha técnica

MUSEOLOGIA / GESTION CULTURAL
MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL
MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL
2010
176
RÚSTICA
978-84-937162-3-3
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias