"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

TEORIA LITERARIA
POESIA CONTEMPORANIA TECNOLOGIES I EDUCACIO
POESIA CONTEMPORANIA TECNOLOGIES I EDUCACIO
2010
138
RÚSTICA
978-84-475-3430-2
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

Quin paper juga la poesia en la formació de la persona, i més concretament la poesia contemporània i experimental? Quin corpus poètic contemporani podem oferir als lectors joves d'avui dia? Com pot contribuir la poesia contemporània a l'aprenentatge de la llengua en aules multilingües? Quin paper juguen les tecnologies de la informació en les formes de presentació d'un corpus poètic contemporani? Podem canviar les actituds de mestres i professors cap a la poesia? La poesia té un potencial específic necessari en una societat com l'actual on massa sovint l'aspecte material preval per damunt de l'humà. Malgrat el bandejament a l'escola, múltiples experiències docents i l'expressió espontània dels adolescents ens demostren que és un gènere viu que encara pot emocionar les noves generacions i suscitar el diàleg interdisciplinari i multicultural. Des d'aquesta perspectiva, les reflexions de pedagogs, experts en didàctica de la literatura, teòrics de la literatura, creadors experimentals, activistes culturals, lingüistes, traductors, professors de secundària i poetes poden desvetllar inquietuds i respondre o plantejar preguntes al voltant de la poesia contemporània i l'educació. El resultat és un debat enriquidor i intens que va tenir lloc al seminari Poesia contemporània, tecnologies i educació, organitzat pel grup de recerca POCIÓ. Poesia i Educació, que pot visionar-se també en el DVD adjunt.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias