"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

PRIMERAS LECTURAS
QUE VA PASSAR?
QUE VA PASSAR?
2001
36
RÚSTICA
978-84-489-0860-7
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

En aquesta història s'explica el que va fer el pingüí Bip quan es va trobar sol a casa mentre els seus amics es passejaven pel conte anterior ("Anem a passeig").

Per als menuts és una bona ocasió per llegir o interpretar el gest, les accions, les intencions, les reaccions i les emocions dels personatges tot seguint el fil del relat. Els grans poden acompanyar-los no tan sols en la recerca de tot allò que apareix en les imatges, sinò també en la comprensió de tot el que passa en la història. Les imatges serveixen també per matisar el significat de conceptes com ara dins-fora, entrar-sortir, dalt-baix, amunt-avall, esquerra-dreta, escampar-endreçar...

Tot compartint un espai de conversa entorn d'un conte, els menuts passen de manera natural de l'interès per la companyia dels grans a la motivació pel llibre que fa companyia, perquè els permet de retrobar anècdotes i situacions que els són familiars i a la vegada sorprenents. El text és també per llegir-lo plegats, a poc a poc, i adonar-nos de la satisfacció que senten els infants pel fet de retrobar mots coneguts en els inicis de la familiarització amb el text escrit. A través dels múltiples i variats textos que els ofereix l'entorn, els petits passaran de voler saber què diu el text a voler saber com està escrit i a interessar-se per descobrir la clau del codi que, a la llarga, els permetrà de poder llegir, per a ells o per als altres.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


otros libros del autor

comentarios de los usuarios/usuarias