"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

URBANISMO
THE GRAFFITI SUBCULTURE
THE GRAFFITI SUBCULTURE. YOUTH, MASCULINITY AND IDENTITY IN LONDON AND NEW YORK
2001
256
RÚSTICA
978-0-333-78191-3
ENGLISH
añadir a favoritos

sinopsis

This book is the most extensive contribution to our understanding of the graffiti subculture to date. Using insights from ethnographic research conducted in London and New York, this book explores the varying ways young men use graffiti to construct masculinity, claim power, and establish independence from the institutions which define, and often limit, them as young people. Forging a link between subcultural practice and identity construction, this book will be essential reading for anyone interested in new understandings of youth and their subcultures.



*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias