Presentació de Robinson Crusoe, de Daniel Defoe

La Casa dels Clàssics i Laie us conviden a la presentació de:
Robinson Crusoe, de Daniel Defoe
Una conversa amb Raül Garrigasait, president de La Casa dels Clàssics, i Esther Tallada, traductora de l'obra.
En directe el dijous 18 de juny a les 18.30 h a través de l’Instagram Live de Laie
Aquest volum presenta la nova traducció del Robinson Crusoe de Daniel Defoe que ha fet Esther Tallada dins la col·lecció Bernat Metge Universal. Amb pròleg d'Albert Sánchez Piñol i un epíleg d'Esther Tallada a propòsit de la traducció.
Publicada l’any 1719, La vida i les aventures de Robinson Crusoe és l’obra més coneguda i llegida d'aquest periodista i escriptor anglès. Amb un esquelet de novel·la d’aventures, el llibre explora les insatisfaccions de l’home modern i la relació entre natura i cultura, i planteja debats que encara avui conserven tota la seva potència.
Sigues una de les primeres persones a comprar el llibre a Laie i rebràs una postal il·lustrada obsequi de la Casa dels Clàssics! (fins a exhaurir existències)