Añadir a favoritos

CINEMA, PUBLICITAT I TURISME

GINONA, RAMON (ED.)

IVA incluido

Descripción
El present llibre recull l'aportació científica i la reflexió compartida pe diversos investigadors d'àmbit internacional, espanyol i català, que analitzen les relacions entre el cinema, la publicitat i el turisme. Pel que fa a la publicitat, l'inici d'aquesta rela ció cal cercar-la, a les acaballes del segle XIX, en les pel·lícules fundacionals dels germans Lumière i a través de l'estratègia de l 'product placement', utilitzada amb més o menys consciència aleshores. Una relació que s'estén i es fa més complexa, a partir de l lavors, ...[Leer más]

Estado: En stock

Disponibilidad

Para su comodidad, puede solicitar la recogida de este ejemplar en cualquiera de nuestras tiendas físicas. La información sobre disponibilidad en el e-commerce no implica la existencia de estoc físico en tienda.

Para consultar el estoc en tienda física puede contactar con cualquiera de nuestras tiendas.

DetallesDOCUMENTA UNIVERSITARIA
2012
0
Formato: Rústica
ISBN: 9788499841731
Idioma: CATALÁNMateria: Ensayos sobre cine

TEMAS