DE LA SATISFACCIÓ AL VALOR
INCORPORACIÓ DE L'EXPERIÈNCIA DE PACIENT EN LA MILLORA DELS SERVEIS A L'HOSPITAL CLÍNIC
IVA inclòs
Descripció
Des de fa anys els professionals sanitaris s'interessen per millorar la qualitat assistencial des de perspectives diferents, però am b un denominador comú: tot pel pacient, però sense el pacient. El 2007 Porter va proposar un nou paradigma per definir la qualitat : el valor. Un servei sanitari és de qualitat si aporta valor des de la perspectiva del pacient. Aquest és el veritable canvi de pa radigma. L'esforç que han de fer ara tots els professionals sanitaris és aprendre i aplicar metodologies que ens ajudin a identifica r necessit...Estat: Disponible per a compra en línia en 4-5 dies
Disponibilitat
Compra'l ara i te l'enviem quan el tinguem en estoc. El cobrament al teu compte es realitzarà només quan s'enviï el producte.
DetallsPLATAFORMA EDITORIAL
2024
224 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788410243231
Idioma: CATALÁNMatèria: Salut i benestar