Afegir a favorits

THE HISTORY OF GRAPHIC DESIGN. 40TH ED.

MÜLLER, JENS

IVA inclòs

Descripció
En este volumen, Jens Müller recorre 130 años de diseño gráfico, diseñadores y cambios desde finales del siglo XIX, pasando por el boom económico posterior a la Segunda Guerra Mundial, hasta la actualidad. Cada año se presenta a doble página e incluye artículos exhaustivos sobre docenas de proyectos fundamentales y reseñas de las figuras clave de la disciplina.

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsBENEDIKT TASCHEN VERLAG, GMBH
2022
512 pàgines
Format: Cartone
ISBN: 9783836588072
Idioma: CASTELLANOMatèria: Obres de referència

TEMES