Afegir a favorits

THE INCOMPLETE VOL 2

HIGHSNOBIETY GUIDE TO CREATIVE COLLABORATIONS
HIGHSNOBIETY

IVA inclòs

Descripció
Creative collaborations have become one of the most influential forces shaping modern design and marketing, from fashion runways to retail shelves. No longer confined to individual industries, partnerships between brands and artists blur the lines between fashion, technology, luxury, and lifestyle, creating moments that capture global attention.This sequel to The Incomplete ventures into the heart of these groundbreaking collaborations. Featuring 60+ curated projects, from Supreme's iconic streetwear partnerships to IKEA's cutting-edg...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsDIE GESTALTEN VERLAG
2025
304 pàgines
Format: Cartone
ISBN: 9783967041569
Idioma: INGLÉSMatèria: Moda

TEMES