04/07/2022

Digerir el món on és

alt text
icon

Autor: Laie

Caixaforum Barcelona, del 20 de juliol al 30 d'octubre de 2022

Digerir el món on és és una exposició dedicada a possibilitat de generar sistemes per a reinventar noves maneres de viure. Comissariada per Alba Colomo, aquesta mostra és un dels projectes guanyadors de la Convocatòria Comisart 2020.

Aquesta oportunitat per a reflexionar sobre els temps en els quals vivim, de tensió política i social per les guerres i les pandèmies mundials. La proposta es posiciona en contra de la lògica capitalista i aborda la necessitat de repensar-nos com a espècie en el món. En l'exposició es podran veure obres interconnectada de Teresa Lanceta, Victoria Civera o Tacita Dean, entre altres.

Per a complementar la visita, la botiga Laie de Caixaforum Barcelona ha preparat una àmplia selecció bibliogràfica sobre les artistes i les temàtiques de l'exposició.

A continuació pots consultar la bibliografia recomanada:

Comparteix