DE LA SATISFACCIÓ AL VALOR
INCORPORACIÓ DE L'EXPERIÈNCIA DE PACIENT EN LA MILLORA DELS SERVEIS A L'HOSPITAL CLÍNIC
IVA incluido
Descripción
Des de fa anys els professionals sanitaris s'interessen per millorar la qualitat assistencial des de perspectives diferents, però am b un denominador comú: tot pel pacient, però sense el pacient. El 2007 Porter va proposar un nou paradigma per definir la qualitat : el valor. Un servei sanitari és de qualitat si aporta valor des de la perspectiva del pacient. Aquest és el veritable canvi de pa radigma. L'esforç que han de fer ara tots els professionals sanitaris és aprendre i aplicar metodologies que ens ajudin a identifica r necessit...Estado: Disponible para compra online en 4-5 días
Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesPLATAFORMA EDITORIAL
2024
224 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788410243231
Idioma: CATALÁNMateria: Salud y bienestar