Afegir a favorits

GRAPHIC DESIGN IS () NOT INNOCENT

SCRUTINIZING VISUAL COMMUNICATION TODAY
OFFERMANNS, INGO

IVA inclòs

Descripció
Questions ingrained approaches, values, and assumptions of graphic design in globalised societies. The publication aims to initiate a dialogue between designers, scholars, critics, and commissioners, who investigate responsibilities, potentials, politics, limits, and risks of designing visual communication. How innocent is graphic design? Whom is it addressing, whom is it in/excluding? What does it bring about? This book combines case studies and academic reflections, trying to sketch a common ground for basic research into the parame...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsVALIZ
2021
352 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9789492095909
Idioma: INGLÉSMatèria: Monografies i assaigs de disseny

TEMES