PENSAR ÉS TRIOMFAR
LA PUBLICITAT A TRAVÉS DE LA HISTÒRIA
IVA inclòs
Descripció
El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments d e l'activitat publicitària serieninintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l'època. El gran mèrit dePensar éstriomfarés que l'autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el comple ment històric que fa més rigorós, atractiu i saborós l?àpat literari. Si hagués d'explicar el llibre diria: «Aquí trobaràs les claus per entendr...Estat: Disponible per a compra en línia en 4-5 dies
Disponibilitat
Compra'l ara i te l'enviem quan el tinguem en estoc. El cobrament al teu compte es realitzarà només quan s'enviï el producte.
DetallsEDITORIAL UOC
2016
238 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788491160335
Idioma: CATALÁNMatèria: Publicitat