Afegir a favorits

SMART

INTERNET(S)/ UNA INVESTIGACION
MARTEL, FRÉDÉRIC

IVA inclòs

Descripció
Un análisis sorprendente del uso de internet y las redes sociales en el mundo, por el autor del aclamado Cultura mainstream ¿Cómo ha podido China crear sus propios clones de Google, Facebook y YouTube? ¿De qué manera los países árabes supieron emplear las redes so ciales para emprender sus revoluciones? ¿Debemos temer que el inglés se convierta en la lengua empleada «por defecto» en internet? D e Silicon Valley a Tokio, de Brasil a Washington, de Sudáfrica a la India y llegando hasta Cuba o Gaza, Frédéric Martel emprende una investi...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsTAURUS
2014
424 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788430616961
Idioma: CASTELLANOMatèria: Sociologia

TEMES