"Esta web utiliza cookies para facilitar la navegación por ella y para realizar análisis de su uso, incluida la elaboración de perfiles de navegación con fines publicitarios. Si continua navegando, consideramos que acepta su instalación. Para obtener información detallada sobre las cookies que utilizamos, incluyendo cómo configurar su navegador para rechazarlas, pulse aquí."

restauración

ficha técnica

MODA
MODA TENDENCIES I NEGOCI
MODA TENDENCIES I NEGOCI
2009
180
RÚSTICA
978-84-9766-302-1
CATALA
añadir a favoritos

sinopsis

L'aparença de les persones aporta dades sobre el seu caràcter i transmet informació sobre la seva situació social i ideològica. Hi ha farsants, però, que volen semblar rics o famosos, o bé víctimes de la moda obsessionats pel glamur i la bellesa. D'altres consumidors s'orienten cap a la provocació i un grup molt nombrós diu que es cobreix el cos amb les peces que té a mà. Tanmateix, fins i tot a aquests últims els preocupa la roba. Com mostren els autors d'aquest llibre, la moda significa molt més que la roba que porta cadascú. Comprèn tota una indústria en què es mouen molts diners, en una guerra de marques i modistes, de revistes, de tops i de models, de frau i de còpies. Ningú que conegui bé aquest sector pot qualificar-lo de frívol o superficial.


*Todos nuestros productos incluyen el IVA, ampliar información


comentarios de los usuarios/usuarias