Afegir a favorits

BECOMING THE PRODUCT

THE CRITICAL INTERNET RESEARCHER AS A VIRTUAL INTELLECTUAL
BILLUART, MORGANE

IVA inclòs

Descripció
Becoming the Product: The Critical Internet Researcher as a Virtual Intellectual traces the evolution of critical internet research. Examining the pioneering work of early net critic Geert Lovink, the influencer-style approach of Joshua Citarella, and the practices of Alex Quicho and Sophie Public, the essay explores how researchers share their work and sustain their careers in todays attention economy. Charting the rise of subscription platforms and engagement-driven metrics, Becoming the Product reveals the tension between intellect...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsSET MARGINS PRESS
2025
164 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9789083532516
Idioma: INGLÉSMatèria: Cultura digital

TEMES