DIGITALK
DEL MARQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIO2.0
IVA inclòs
Descripció
En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus , i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat forma nt amb l'e...Estat: Disponible per a compra en línia en 4-5 dies
Disponibilitat
Compra'l ara i te l'enviem quan el tinguem en estoc. El cobrament al teu compte es realitzarà només quan s'enviï el producte.
DetallsEDITORIAL UOC
2013
238 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788490298138
Idioma: CATALÁNMatèria: Comunicació