LA IMAGEN PUBLICITARIA EN TELEVISIÓN
IVA inclòs
Descripció
Primera parte.Capítulo 1. Televisión y publicidad/ Capítulo 2. El punto de vista.Segunda parte.Capítulo 3. Algunos aspectos generale s/ Capítulo 4. Cigarrillos/ Capítulo 5. Dentífricos/ Capítulo 6. Colonias/ Capítulo 7. Coches/ Capítulo 8. Detergentes/ Capítulo IX. Doce conclusiones.Apéndice fotográfico.Apostillas El inmenso poder e influencia de la televisión a través de la publicidad, las enormes sumas de dinero que ésta maneja, los efectos d añinos que produce sobre el espectador medio, el injusto papel que atribuye a la mujer, la...Estat: En estoc
Disponibilitat
Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.
Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.
DetallsEDICIONES CÁTEDRA
2012
216 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788437630694
Idioma: CASTELLANOMatèria: Publicitat