Afegir a favorits

MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL

PEÑARROYA, MONTSERRAT

IVA inclòs

Descripció
El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L 'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dir igir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vi...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsEDICIONS VITEL·LA
2010
176 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788493716233
Idioma: CATALÁNMatèria: Museologia i gestió cultural

TEMES