Añadir a favoritos

MARQUETING ELECTRONIC PER AL TURISME CULTURAL

PEÑARROYA, MONTSERRAT

IVA incluido

Descripción
El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L 'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dir igir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vi...[Leer más]

Estado: En stock

Disponibilidad

Para su comodidad, puede solicitar la recogida de este ejemplar en cualquiera de nuestras tiendas físicas. La información sobre disponibilidad en el e-commerce no implica la existencia de estoc físico en tienda.

Para consultar el estoc en tienda física puede contactar con cualquiera de nuestras tiendas.

DetallesEDICIONS VITEL·LA
2010
176 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788493716233
Idioma: CATALÁNMateria: Museología y gestión cultural

TEMAS