Add to favourites

LES TRAMPES DEL DESIG

ARIELY, DAN

VAT included

Description
¿Per què comprem el que comprem? ¿Som realment els únics responsables de les nostres decisions o sens pot manipular com a consumido rs? ¿Les ofertes tenen trampa? ¿Què ho fa que un producte ens sembli car o barat? ¿Gasta més qui paga amb targeta de crèdit? ¿Per qu è comprem coses que no necessitem? ¿Quin paper juguen les marques en el nostre grau de satisfacció davant dun producte? ¿Som compra dors compulsius i irracionals? Aquest llibre apassionant, rigorós i amè respon a aquestes i a moltes altres preguntes sobre les nost res decisi...[Read more]

Status: Available for online purchase in 4-5 days

Availability
Buy it now and we will send it to you when we have stock. The charge to your account will be made only when the product is shipped.
DetailsCOLUMNA
2008
208 Pages
Format: Rústica
ISBN: 9788466408608
Language: CATALÁNCategory: Sociology

THEMES