Añadir a favoritos

LES TRAMPES DEL DESIG

ARIELY, DAN

IVA incluido

Descripción
¿Per què comprem el que comprem? ¿Som realment els únics responsables de les nostres decisions o sens pot manipular com a consumido rs? ¿Les ofertes tenen trampa? ¿Què ho fa que un producte ens sembli car o barat? ¿Gasta més qui paga amb targeta de crèdit? ¿Per qu è comprem coses que no necessitem? ¿Quin paper juguen les marques en el nostre grau de satisfacció davant dun producte? ¿Som compra dors compulsius i irracionals? Aquest llibre apassionant, rigorós i amè respon a aquestes i a moltes altres preguntes sobre les nost res decisi...[Leer más]

Estado: Disponible para compra online en 4-5 días

Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesCOLUMNA
2008
208 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788466408608
Idioma: CATALÁNMateria: Sociología

TEMAS