Add to favourites

UNA PARAULA VAL MES QUE MIL IMATGES

COPYWRITING PER PERSUADIR LES AUDIÈNCIES
CABALLE MAY, JORDI

VAT included

Description
La creativitat no és innata. El copywriting s'aprèn. De la mateixa manera que podem treballar els músculs del cos, podem entrenar el cervell a pensar de manera creativa. Aquest llibre pretén explicar què és el copywriting o la redacció publicitària, els seus princ ipis, les funcions del redactor, el procés de conceptualització, el poder de l'storytelling per explicar bones històries, i el paper de l'humor per captar l'atenció. Combina teoria i pràctica amb una activitat al final de cada capítol. El que és difícil no és escr iure per...[Read more]

Status: Available for online purchase in 4-5 days

Availability
Buy it now and we will send it to you when we have stock. The charge to your account will be made only when the product is shipped.
DetailsEDITORIAL UOC
2023
136 Pages
Format: Rústica
ISBN: 9788491809890
Language: CATALÁNCategory: Communication

THEMES