LOGO MODERNISM (EN/FR/AL)
IVA inclòs
Descripció
This unprecedented TASCHEN publication, authored by Jens Muller, brings together approximately 6,000 trademarks, focused on the peri od 1940-1980, to examine how Modernist attitudes and imperatives gave birth to corporate identity. Ranging from media outfits to ret ail giants, airlines to art galleries, this sweeping survey of the logo is organized into three design-orientated chapters: Geometri c, Effect, and Typographic. Each chapter is then sub-divided into form and style led sections such as alphabet, overlay, dots and sq uares. A...Estat: Disponible per a compra en línia en 10-15 dies
Disponibilitat
Compra'l ara i te l'enviem quan el tinguem en estoc. El cobrament al teu compte es realitzarà només quan s'enviï el producte.
DetallsBENEDIKT TASCHEN VERLAG, GMBH
2015
432 pàgines
Format: Cartone
ISBN: 9783836545303
Idioma: ANGLÈS / FRANCÈS/ ALEMANYMatèria: Disseny gràfic