STORYTELLING COMO ESTRATEGIA DE COMUNICACIÓN
HERRAMIENTAS NARRATIVAS PARA COMUNICADORES, CREATIVOS Y EMPRENDEDORES
IVA inclòs
Descripció
ÍNDICE STANDIN' AT THE CROSSROADS I. EL PODER DE LAS HISTORIAS 1. La guerra del fuego 2. La cebolla de Ibsen 3. Born in the USA 4. Las edades de la publicidad Entrevista con Luc Chomarat II. MARCAS Y STORYTELLING: ALGUNAS NOCIONES FUNDAMENTALES 5. Buscand o pelea 6. El síndrome del Titanic 7. De la estrategia a la táctica 8. La experiencia de marca Entrevista con Louise Beveridge III. LAS CINCO CARACTERÍSTICAS DE UNA BUENA HISTORIA 9. Simplicidad 10. Sorpresa Entrevista con Christophe Blain 11. Concreción 12. Vero...Estat: En estoc
Disponibilitat
Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.
Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.
DetallsEDITORIAL GG
2019
174 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788425232046
Idioma: CASTELLANOTraductor: VELASCO QUINTELA, UNAI
Matèria: Comunicació