Afegir a favorits

VIDA DE CONSUMO

BAUMAN, ZYGMUNT

IVA inclòs

Descripció
Nuestra modernidad se ha tornado líquida: las estructuras sociales son efímeras y ya no sirven de marco de referencia para los actos humanos. Una consecuencia de este fenómeno es que la sociedad de productores se ha transformado en una sociedad de consumidores, pa ra alcanzar el codiciado reconocimiento social cada sujeto debe reciclar su identidad y presentarse como bien de cambio, un producto capaz de captar la atención, atraer clientes y generar demanda. Vida de consumo demuestra que, con el advenimiento de esta moder nidad lí...[Llegir més]

Estat: En estoc

Disponibilitat

Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.

Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.

DetallsFONDO DE CULTURA ECONÓMICA MÉXICO
2007
205 pàgines
Format: Otros
ISBN: 9789681684990
Idioma: CASTELLANO
Traductor: MIRTA ROSENBERG Y JAIME ARRAMBIDE
Matèria: Sociologia

TEMES