EL PERFUME O EL MIASMA : EL OLFATO Y LO IMAGINARIO SOCIAL, SIGLOS XVIII Y XIX
EL OLFATO Y EL IMAGINARIO SOCIAL EN LOSSIGLOS XVII Y XIX
IVA inclòs
Descripció
Ensayo dedicado a la historia de la percepción olfativa, sentido capaz de modificar la conducta humana a dimensiones insospechadas. Aquí se intenta desentrañar la importancia que tienen en nuestras vidas los olores naturales y su relación con la existencia.Estat: En estoc
Disponibilitat
Per a la seva comoditat, pot sol·licitar la recollida d'aquest exemplar en qualsevol de les nostres botigues físiques. La informació sobre disponibilitat en l'e-commerce no implica l'existència de estoc físic en botiga.
Per a consultar el estoc en botiga física pot contactar amb qualsevol de les nostres botigues.
DetallsFONDO DE CULTURA ECONÓMICA MÉXICO
2022
253 pàgines
Format: Otros
ISBN: 9789681627546
Idioma: CASTELLANOTraductor: VALL+E, CARLOTA
Matèria: Història contemporània