UNA PARAULA VAL MES QUE MIL IMATGES
COPYWRITING PER PERSUADIR LES AUDIÈNCIES
IVA incluido
Descripción
La creativitat no és innata. El copywriting s'aprèn. De la mateixa manera que podem treballar els músculs del cos, podem entrenar el cervell a pensar de manera creativa. Aquest llibre pretén explicar què és el copywriting o la redacció publicitària, els seus princ ipis, les funcions del redactor, el procés de conceptualització, el poder de l'storytelling per explicar bones històries, i el paper de l'humor per captar l'atenció. Combina teoria i pràctica amb una activitat al final de cada capítol. El que és difícil no és escr iure per...Estado: Disponible para compra online en 4-5 días
Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesEDITORIAL UOC
2023
136 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788491809890
Idioma: CATALÁNMateria: Comunicación