Afegir a favorits

UNA PARAULA VAL MES QUE MIL IMATGES

COPYWRITING PER PERSUADIR LES AUDIÈNCIES
CABALLE MAY, JORDI

IVA inclòs

Descripció
La creativitat no és innata. El copywriting s'aprèn. De la mateixa manera que podem treballar els músculs del cos, podem entrenar el cervell a pensar de manera creativa. Aquest llibre pretén explicar què és el copywriting o la redacció publicitària, els seus princ ipis, les funcions del redactor, el procés de conceptualització, el poder de l'storytelling per explicar bones històries, i el paper de l'humor per captar l'atenció. Combina teoria i pràctica amb una activitat al final de cada capítol. El que és difícil no és escr iure per...[Llegir més]

Estat: Disponible per a compra en línia en 4-5 dies

Disponibilitat
Compra'l ara i te l'enviem quan el tinguem en estoc. El cobrament al teu compte es realitzarà només quan s'enviï el producte.
DetallsEDITORIAL UOC
2023
136 pàgines
Format: Rústica
ISBN: 9788491809890
Idioma: CATALÁNMatèria: Comunicació

TEMES